Good Work - kontorinnredning for bedrifter i utvikling
Good Work logo

Kontorinnredning for bedrifter i utvikling

* Foreløpig bare i Oslo og Viken

Sett i gangHvordan fungerer det?

Skreddersydd interiørabonnement for dine behov

Helhetlig tjeneste med interiørdesign, transport, installasjon og ombruk inkludert

Faste abonnementspriser og ingen dyre innkjøp


Hvordan fungerer det?

Å innrede kontoret har alltid vært mye jobb og gått hardt utover miljøet. Nå gjør vi det enkelt å skape et godt arbeidsmiljø med ombruk inkludert. Her ser du hvordan.

01

Velg rom

Velg hvilket rom du vil møblere

02

Velg funksjon

Beskriv romstørrelse og hva slags møbler du trenger.

03

Velg stil

Velg stil og farger du liker. Vi hjelper deg på veien.

04

Ferdig romløsning

Interiørløsningen din er satt sammen av våre designere.

05

Good to go

Vi leverer, installerer og hjelper deg med å komme på plass.

06

Bytt ut & Oppgrader

Du kan bytte ut møblene når du vil!

Ta en titt på noen av rommene vi allerede har levert

  • Lounge

    Lounge

    1740,-/mnd (eksl MVA)
  • 4 Arbeidsplasser

    4 arbeidsplasser

    1050,-/mnd (eksl MVA)
  • Hjemmekontor

    Hjemmekontor

    205,-/mnd (eksl MVA)
  • Møterom 8 personer

    Møterom

    625,-/mnd (eksl MVA)
  • Kontor

    Kontor

    530,-/mnd (eksl MVA)
  • Møterom 4 personer

    Møterom

    420,-/mnd (eksl MVA)

Våre abonnement

Vi jobber med å utvikle tre ulike abonnementsmodeller, og foreløpig leverer vi basic og det inkluderer kvalitetsmøbler, forsikring og gratis levering.

  • Basic

    Gode kvalitetsmøbler med ombruk inkludert

    Fleksibilitet til å utvide og nedskalere ved behov

    Gratis forsikring, levering, installering og henting av møbler

  • Kommer
    Standard

    Gode kvalitetsmøbler med ombruk inkludert

    Fleksibilitet til å utvide og nedskalere ved behov

    Gratis forsikring, levering, installering og henting av møbler

    Oppbevaring- og dekorasjonspakke som gir det lille ekstra

    Valgfri oppdatering av møbler 1 gang per år

    Online interiørrådgivning ved oppstart av kundeforhold

  • Kommer
    Premium

    Gode kvalitetsmøbler med ombruk inkludert

    Fleksibilitet til å utvide og nedskalere ved behov

    Gratis forsikring, levering, installering og henting av møbler

    Oppbevaring- og dekorasjonspakke som gir det lille ekstra

    Valgfri oppdatering av møbler 1 gang per år

    Interiørrådgivning og fysisk befaring ved oppstart

    Moodboard designet for din stil

    Detaljerte plantegninger


Fleksibilitet til å utvide og nedskalere ved behov

Skreddersydd for dine behov

Perfekt for bedrifter i utvikling

  • Frihet til å bytte inn møbler når du trenger det.

  • Enkelt å justere antall møbler i takt med selskapets behov.

  • System som sikrer ombruk av møbler.

  • “Bo deg inn”-garanti så du alltid blir fornøyd.

Slipp alt slitet. Vi gjør jobben for deg.

Helhetlig tjeneste med alt inkludert

Vi skreddersyr innredningsløsninger til dine behov

  • Våre interiørrådgivere hjelper deg å planlegge og gjennomføre større flytteprosjekter.

  • Vi tar hånd om transport, levering og installering av innredningsløsninger.

  • Vi sørger for at innredningen er i god stand, renser, reparerer og fikser.

Spørsmål og svar

Vi kan selvsagt hjelpe deg med hele kontoret, men foreløpig må du ta direkte kontakt med oss via kontaktskjemaet nedenfor så vi kan være sikre på at vi får den informasjonen vi trenger for å levere en kontorløsning du blir fornøyd med. For at vi skal kunne hjelpe deg best mulig er det fint hvis du kan fortelle oss litt om hva du er på jakt etter, så hører du fra en av våre interiørrådgivere i løpet av 24 timer.
Når vi setter sammen en innredningsløsning spesielt for dine behov tar vi utgangspunkt i de valgene du har tatt knyttet til kvalitet, stil og funksjon. Det er viktig for oss å matche disse kriteriene og derfor legger vi det til grunn når vi setter sammen en unik kombinasjon av brukte kvalitetsmøbler med særpreg og historie. Gitt at hvert enkelt produkt er unikt, er det vanskelig for oss å vise dem frem når du bestiller, men målet vårt er alltid at du skal bli positivt overrasket, så det er bare å glede seg.
Vi pleier å si at vi leverer et arbeidsmiljø som utvikler seg i takt med bedriftens behov. Det innebærer at du kan oppdatere innredningsløsningene dine med jevne mellomrom. Hvor ofte avhenger av abonnementsmodellen du velger. Hvis selskapet ditt vokser eller har behov for å endre løsningene totalt, er vi alltid fleksible og positive til å endre din opprinnelige avtale. Ta kontakt med oss så finner vi en løsning.
Vi tilbyr kontorinnredning med ombruk inkludert. Det betyr at vi alltid gjør vårt ytterste for at kvalitetsmøblene vi leverer skal leve så lenge som mulig. Hvis noen går i stykker, vil vi derfor gjøre det vi kan for å reparere dem, demontere dem og bruke delene på nytt eller i verste fall resirkulere og gjenvinne mest mulig av materialene de er laget av, samtidig som vi erstatter produktet du har ødelagt med et nytt. Men hvis innredningen er ødelagt som følge av uansvarlig bruk eller hærverk, er det ikke annet enn rett og rimelig at du dekker kostnaden ved å bytte ut produktet selv. Derfor oppfordrer vi alltid våre kunder til å behandle møblene med respekt og kjærlighet.
Vi gjør vårt beste for å gi gamle ting nytt liv ved å reparere, rense, ombruke deler og i verste fall resirkulere materialer som ikke kan brukes. Det betyr at vi kan ta med oss gamle møbler når vi installerer våre løsninger. Hvis du er på flyttefot eller har mange møbler du trenger hjelp til å bli kvitt, hjelper vi deg gjerne med å bli kvitt dem. Er de i god stand kan du tjene penger på å leie dem ut – men er tilstanden dårlig påløper det en kostnad for å håndtere transport, flytting og gjenvinning.
Mange undersøkelser viser at det beste man kan gjøre for miljøet er å sikre at produktene brukes så lenge som mulig. Sortimentet til Good Work består av brukte kontormøbler og bidrar dermed til at produkter som normalt hadde blitt kastet får et nytt liv hos andre. I tillegg leverer vi løsninger med ombruk inkludert og sørger dermed for reparasjon, redesign og rensetjenester som sørger for at produktene lever enda lenger. På sikt vurderer vi å inkludere nye produkter i sortimentet vårt. Da vil vi stille strenge krav til produsentene og sikre at møblene vi bruker er designet for lang levetid, laget av bærekraftige materialer og produsert på en ansvarlig måte.
Vi etterstreber alltid å levere så raskt som mulig. Standard levering er på 4 uker for et komplett rom, men hvis det haster skal vi gjøre vårt beste for å levere raskere. Hvis du trenger hjelp til å innrede hele kontoret ditt kan det ta noe lenger tid, men det avhenger av omfanget på jobben vi skal gjøre.
Good Work er en tjeneste og i utgangspunktet selger vi derfor ikke møblene du abonnonerer på, men hvis du trives spesielt godt med enkelte møbler, eller innredningsløsninger, skal du selvsagt få muligheten til å beholde det for evig. Hvis du ønsker å kjøpe ut noen produkter – ta kontakt med oss.
Flere spørsmål?
Camilla Gjerset

Camilla Gjerset

Interiørrådgiver


Send oss en melding og vi svarer deg innen 24 timer.

Vil du innrede kontoret ditt med ombruk inkludert?
Good Work logo

- en tjeneste fra GoGood

Vi bruker informasjonskapsler

Good Work bruker cookies for å gi den en god brukeropplevelse. Ved å bruke Good Work godtar du vår cookie-erklæring.

Les mer